++ Microsoft Visual C

Updated February 2013 

خیلی خیلی نسبت به قبلی ها ریزبینانه تر نوشته شده است



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:دانلود ورژن های کامل ++Microsoft Visual C آدپدیت شده February, | 6:5 | نویسنده : Tragzes Gamer |


Last Updated
5/2/2013
Crysis 3 multi-player Beta: Improves CrossFire scaling by up to 40%
Far Cry 3: Improves performance up to 10% at 2560x1600 with 8xAA
New 3D Mark release: Adds CrossFire profile support for the new 3D Mark release under Windows 8 

For now,SYSTEM SPEC : Very HIGH


1/31/2013

AMD Catalyst 13.2 Beta 4

Improves performance in the Crysis 3 Multi-Player Beta by up to 50% when 4x and 8x MSAA are enabled for all AMD and ATI processors

کاربرانی که سیستم کراس فایر دارند : برای درایورهای بتای 13.2 نیازی نیست کپ کراس فایر روی سیستمشان نصب باشد.

AMD FX4100.OC4.6GHz + 2xHD6870

Graphics Options

ANTIALIASING: MSAA MEDIUM4X

SYSTEM SPEC : HIGH

Defending

کارت گرافیک تک هسته ای 83 فریم اونوقت دوهسته ای 97 تا !

اگر ای ام دی قدرتی برای زورآزمایی نداشت بازی های بهینه سازی شده برای این شرکت اینقدر پررنگ تر جلوه نمی کردند قدرتی هست که نیاز به هماهنگ شدن با آن است یا برعکس قدرتی هست که با کار انجام شده در ساخت بازی بتواند خودش را هماهنگ تر کند آن وقت بازی هایی که اسم بهینه سازی شده برای شرکت مقابل را دارند اختلاف چندانی ایجاد نمی کنند زمانی که گفته می شود انویدیا قوی تر است پس ای ام دی هرگز نباید به پای بازی بهینه سازی شده برای آن برسد این عنوان اسمش بهینه سازی نیست این تنها در عمق کار فقط تبلیغ است و هیچ قدرت مخفی ای را نمایان نمی کند .

درسری قبل رابط 256 بیت ای ام دی رقیب رابط 384 بیت انویدیا بود .. هیچ کس این ضعف انویدیا را متوجه نشد.اصل قدرت پردازش کارت های گرافیک رابط حافظه آنها است ای ام دی با رابطی که ظاهرا قدرتش 50% کمتر از رابط انویدیا بود رقابت کاملا نزدیکی ایجاد کرد و اما امروز ای ام دی با رابط 384 بیت گفته می شود در بازی های مختلف از رقیب خود که رابط 680 آن 256 بیت است شکست خورده ... باور کردنی است؟

اینکه ای ام دی یک تولید کننده سخت افزاری از دیدگاه سخت افزاری توانسته با عدد 256 حتی از 384 در بعضی موارد عبور کند یک تشخیص تخصصی سطح بالا است که تشخیص آن توسط هیچ یک از سایتهای مطرح جهان انجام نشد زیرا اینها فقط آدم هایی هستند که کل قدرت علمی شان بسنده کردن به تست های مختلف است از خودشان چیزی ندارد تست هایی خنده دار که حین نداشتن جزئیات بالای گرافیکی حال خیلی از کارتهای قدرت مند راگرفته اند و این وسط حتی یک نفر هم پیدا نشد بگوید این تصاویری  که نشان ما می دهید اصلا ظاهری ندارند که مدعی می شوند از حداکثر توان پردازش سخت افزار زورآزمایی گرفته اند تصویر متحرکی را میبینی که هیچش شبیه بازی ها نیست یک رفت آمد معمولی اما در عین حال دمای سی پی یو و گرافیک را به اوج رسانده لطفا چیزی بسازید که مثل تمام بازی ها ما ببینیم قدرت سخت افزار کجا هدر می رود وگرنه بدون این طرحی های احمقانه شما تمامی سیستم های جهان قدرت اجرای اکثر بازی ها را با فریم و جزئیات بالا دارند و به چشم خود میبینیم قدرت پردازش صرف چه می شود و قابل تشخیص و تجربه است .

وظیفه اصلی کارت گرافیک تولید جزئیات گرافیکی است و وظیفه سی پی یو پیش بردن کار یعنی تولید فریم هایی که در ثانیه تولید می شوند و روی این فریم ها جزئیات گرافیکی قرار گرفته پس یک رابط با بیت بیشتر یعنی توانای تولید جزئیات بیشتر و قدرت گنجایش بیشتر اینکه اینویدیا بتواند با 680 فریم بیشتری تولید کند نسبت به 7970 384 بیت هنری انجام نداده زیرا مدیریت یک حافظه 3 گیگابایتی خیلی سخت تر است تا مدیریت یک حافظه حداکثر 2 گیگابایتی که جزئیات کمتری را هم از قدرت پردازشش می گذارد تا تولید کند .

و اما یکی از ظریف ترین تشخیص هایی که همه کبک های بی سواد سر در برف فراموش کرده اند :

درایور و مدیر پردازش تصویری ای ام دی با نام کتالیست برنامه ای است که پایه گذاری شده بر اساس ++Visual C و dotNETframework است اگر این برنامه ها در ویندوز وجود نداشته باشند کتالیست اجرا نخواهد شد اما برنامه انویدیا چرا اجرا خواهد شد چون تابع نیست هیچ وابستگی به این دو برنامه که اولی رابط اصلی و کامپایلر بین سخت افزار و نرم افزار سیستم است و دومی مسئول تولید فریم،شبکه فریمی که اصل تمامی اجسام از آن تشکیل شده اند ندارد وقتی رابط نرم افزاری یک شرکت که رابط بین سخت افزار خود و آنچه در موتور و فایل های گرافیکی بازی تعیین شده است هیچ وابستگی به دو برنامه اصلی رابط اجرای گیم ندارد و هرچه را که خودش خود سرانه کم یا زیاد با کیفیت یا بی کیفیت تعیین کرده اجرا می کند فهم اصل دلیل قدرت کاذب کارتهای گرافیک انویدیا بدون امکان انکار مشخص می شود.

و باز هم فراموش نکنید مسئول تولید جزئیات گرافیکی کارت گرافیک است وگرنه اگرگرافیک مهم نیست که تا به الان هیچ تست خاصی تشخصی دهنده ای ارائه نشده و فقط بدو بدو پیش رفتن تصویر مهم است پس چرا شرکتهایی مثل کرایتک باید اینقدر هزینه و وقت صرف کنند پس تعداد فریم در ثانیه نمی تواند یک دلیل نشان گر قدرت باشد شاید یک شرکت بخواهد یک بازی را با ظرافت گرافیکی بالاتری با تعداد فریم کمتر تولید کند .. این دیگر یک دیدگاه تشخیص چشمی دلخواهانه می خواهد و در اصل یک برنامه تشخیص که کدام گرافیک تصویری فشرده تری تولید می کند.این بود نابود سازی هر آنچه معیار مقایسه می دانند معیارهایی بی ربط و اشتباه

 

Improves performance up to 15% in high MSAA cases for the Crysis 3 beta release
Significantly improves latency performance in Skyrim, Boderlands 2, and Guild Wars 2
Improves single GPU performance up to 50% for DmC Devil May Cry
Improves CrossFire performance up to 10% for Crysis 2
Resolves Texture flickering seen in DirectX9.0c applications

به یاد داشته باشید.15% بهبود برای تمامی کارت های گرافیک .. نه تنها برای گران ترین آنها



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 23:20 | نویسنده : Tragzes Gamer |